Тренувальні онлайн-тести з теми "Відношення і пропорції".
Тренувальний модуль М_6.211 Відношення:
Тренувальний модуль М_6.212 Пропорції:
Тренувальний модуль М_6.213 Пряма і обернена пропорційність:
Тренувальний модуль М_6.214 Поділ числа у заданому відношенні:
Інтегрований модуль з теми "2.1 Відношення і пропорції.6 клас " опублікований на сайті Online Test Pad. Посилання для нього можна знайти і на авторські сторінці публікацій загального доступу.
?? Увага !!! В коментарях можна залишати свої повідомлення, щодо тестових завдань, у яких можливо допущено помилку , не цілком зрозумілий зміст, виникають значні труднощі під час їх розв'язування. Для цього достатньо вказати номер тесту і номер завдання та описати проблему, яку виявлено у процесі розв'язування. Після перевірки запиту це питання обов'язково буде розглянуто і проблемне завдання публічно прокоментовано.
Як робити 11 завдання М_6.212 Пропорції?
ВідповістиВидалитиТренувальний модуль М_6.212. пропорції. Завдання 11.
ВидалитиВідомо, що а : b = 9, b : c = 1/3. Знайди a : c .
У відповідь запиши значення знайденого відношення.
Доброго вечора !
Звернемо увагу на те, що відношення а : b = 9 показує у скільки раз число більше від числа b, а відношення b : c = 1/3 , яку частину становить число b від числа c.
У нашому випадку: число а у 9 раз більше від числа b, а число b становить 1/3 числа c або число c втричі більше від числа b.
Тоді a : c = 9 : 3 = 3.
Як зробити 12 завдання 212
ВідповістиВидалитиТренувальний модуль М_6.212. Пропорції. Завдання 12.
Задумане число збільшили вдвічі , а потім зменшили на 90. У результаті отримали число, яке відноситься до куба найменшого двоцифрового числа як 9 до 25.
У відповідь запиши число, квадрат якого дорівнює знайденому числу .
Доброго вечора !
Нехай х – задумане число. Тоді 2х – 90 – одержане число.
Складаємо відношення:
2х – 90 – 9,
1000 – 25.
Одержуємо пропорцію:
2x−901000=925,2x−90=9⋅100025...
Розв’язуємо дане рівняння і знаходимо вихідне число, а у відповідь записуємо число, квадрат якого дорівнює знайденому числу.
Видалити
Допоможіть 7 задання із 213
ВідповістиВидалитиТренувальний модуль М_6.213. Пряма і обернена пропорційність. Завдання 7.
Розмісти дані руди в порядку збагаченого у них вмісту заліза:
1. 4,4 ц руди містить 27 кг заліза ;
2. 3,5 ц руди містить 35 кг заліза ;
3. 3 ц руди містить 24 кг заліза ;
Варіанти відповідей: А) 0,06 ; Б) 0,08 ; В) 0,10 .
Доброго вечора !
Приношу свої вибачення, але в умові має бути не 4,4 ц , 4,5 ц.
Після цих змін знайдемо скільки заліза знаходиться в одній тоні 4,4 ц руди містить 27 кг заліза кожної руди . Наприклад, якщо в 4,4 ц руди містить 27 кг заліза тоді в 10 ц міститься х ц заліза.
Тоді
4,4100=27x,x=10⋅274,5=60.
Аналогічно знаходимо вміст заліза у двох наступних рудах і розміщуємо їх в порядку зростання кількості заліза в одній тоні руди.
Видалити
Допоможіть 8 завдання214
ВідповістиВидалитиТренувальний модуль М_6.214. Поділ числа у заданому відношенні. Завдання 8.
Для приготування напою беруть одну частину меду, дві частини вишневого соку і три частини води. Продовж кожне з речень так, щоб одержати правильне твердження:
1. Якщо в напої міститься 480 г води то …
2. Якщо в напої міститься 140 г меду то …
3. Якщо в напої міститься 300 г вишневого соку то …
Відповіді:
А) його маса дорівнює 840 г .
Б) його маса дорівнює 900 г .
В) його маса дорівнює 960 г .
Доброго вечора !
Давайте довідаємось зі скількох рівних частин складається це чудесний напій:
1 ч меду + 2 ч вишневого соку + 3 ч води = 6 ч
Якщо, наприклад, в першому напої міститься 480 г води, то вона становить 3 частин усього напою, а х г напою – становитиме 6 частин.
Отже, маємо пропорцію:
480x=36.
Звідки знаходимо, що
x=480⋅63=960.
Аналогічно встановлюємо відповідності і для двох інших завдань.
Видалити
Доброго вечора!Допоможіть 213 вправа 11??????!!!!!!!!!!!
ВідповістиВидалитиТренувальний модуль М_6.213. Пряма і обернена пропорційність. Завдання 11.
Для покриття підлоги на кухні потрібно 60 керамічних плиток розміром 40 см х 50 см. Якою кількістю плиток розміром 50 см х 60 см їх можна було б замінити ?
Доброго вечора !
Знайдемо площі плиток кожного з видів:
40 см х 50 см = 2000 см2 і 50 см х 60 см = 3000 см2.
Складаємо відношення:
60 плиток - 2000 см2
Х плиток – 3000 см 2
Шукану кількість плиток для заміни шукаємо з пропорції:
60x=20003000.
Видалити
Допоможіть 12 вправа із 213
ВідповістиВидалитиТренувальний модуль М_6.213. Пряма і обернена пропорційність. Завдання 12.
ВидалитиКатер подолав відстань між двома пристанями за 2 год 40 хв. За який час він проїхав відстань на 0,2 більшу від тієї, яка залишилася ?
У відповідь запиши числове значення величини виражене у хвилинах.
Доброго вечора !
Нехай відстань між пристанями дорівнює умовній одиниці. З’ясуємо частину тієї відстані, яка на 0,2 більша від тієї що залишилася:
( 1 + 0, 2) : 2 = 0,6 .
Складемо відношення, з врахуванням того, що 2 год 40 хв = 160 хв.
160 хв – 1 ,
Х хв – 0,6.
Залишилось скласти пропорцію і розв’язати рівняння .
Допоможіть М_6.214. Поділ числа у заданому відношенні. 9 завдання
ВідповістиВидалитиТренувальний модуль М_6.224. Поділ числа у заданому відношенні. Завдання 9.
ВидалитиВідрізок АВ поділили точкою С у відношенні 3 : 5, причому одна з утворених частин на 1 см 2 мм коротша за іншу. Знайди довжину відрізка.
У відповідь запиши числове значення величини виражене у сантиметрах.
Доброго вечора!
Бачимо, що при поділі відрізка одна з утворених частин відрізка з трьох рівних частинок, а інша – п’ять таких частинок. Отже, одна з частин відрізка має на дві частинки довша за іншу його частину, що складає 1 см 2 мм або 12 мм. Тому на одну частинку припадає 12 : 2 = 6 мм. А далі знаходимо довжину відрізка…
Допоможіть 214 вправа 10
ВідповістиВидалитиТренувальний модуль М_6.224. Поділ числа у заданому відношенні. Завдання 10.
ВидалитиДовжини вимірів прямокутного паралелепіпеда відносяться як 2 : 3 : 5. Обчисли площу найбільшої грані прямокутного паралелепіпеда, якщо сума довжин усіх його ребер дорівнює 2 м.
У відповідь запиши числове значення величини виражене у сантиметрах квадратних.
Доброго вечора !
Як бачимо, сума трьох вимірів паралелепіпеда складає 2 ч + 3 ч + 5 ч = 10 ч , а їх довжина дорівнюватиме 200 см : 4 = 50 см, оскільки в паралелепіпеді по чотири виміри однакової довжини. Знайдемо довжини однієї частинки: 50 : 10 = 5 см. Тоді шукаємо довжину кожного з вимірів та враховуємо, що найбільшу грань утворює два з більших виміри.
Зауваження: Для зручності обчислень, в умові даного завдання 1 м змінено на 2 м.