Оголошення.



 ДРУЖИМО  З НОВИМИ ТЕХНОЛОГІЯМИ.

Ті умови, в яких нині ми опинилися в силу незалежних від нас  обставин, потребують нових бачень та інших підходів організації продовження навчального процесу.  На сьогодні одним з них може стати дистанційне навчання, яке переводить  усі традиційні види діалогу учень-вчитель у режим інтерактивної  онлайн-взаємодії , де проходження навчальної теми відбувається  модульно, а опрацювання кожного модуля   здійснюється  у кілька етапів.


1. ЗнайомимОсь. На цьому етапі ви ознайомлюєтесь з  варіантом «вчительського конспекту»     (електронна книга, презентація, відеоурок чи посиланням на них),  де знаходиться оптимальний набір  завдань зі  зразками  їх розв’язування. 


 2. СпілкуємОсь. На цьому етапі через опцію «коментарі»  уточнюєте незрозумілі для вас місця конспекту  та з’ясовуєте складні моменти  пояснень, а пізніше  отримуєте кваліфіковані роз’яснення від вчителя. 


3. ТестуємОсь. На завершальному  етапі шляхом тестування ви отримаєте змогу перевірити рівень вашої компетентності  та виявити усі прогалини допущені в процесі вивчення теми.  Результати тестування покажуть рівень ваших реальних навчальних досягнень  та зайняте місце в таблиці  рейтингу усіх  учасників тестування. 



Зауважу, що  увесь  необхідний  матеріал  для опрацювання вибраної  теми компактно подається   у одній публікації. Тактика публічного  онлайн-діалогу,  що практикуються   на сторінках блогу,  передбачає анонімність, а представлені результати  оцінювань – являють деперсоніфіковані  узагальнені дані. Така позиція забезпечує принципи конфіденційності та  цілком співзвучна  з позицією Українського  центру оцінювання якості освіти.



Сподіваюсь, що в умовах карантину вибрана стратегія
дистанційного надання освітніх послуг  створить достатньо комфортне навчальне середовищем, щоб  забезпечити якісне засвоєння тем усіма   учасникам  освітнього процесу, що  мають доступ до інтернет ресурсу.  А  альтернативою цього підходу залишається  хіба традиційність домашніх  завдань за підручником з   малою ефективністю  їх самостійного опрацювання, хоча це також вітається та пропонуватиметься на сторінках блогу. 

Немає коментарів:

Дописати коментар