Тренувальні онлайн-тести з теми "Дії І ст. з раціональними числами".
Тренувальний модуль М_6.311 Додатні і від’ємні числа:
Тренувальний модуль М_6.312 Порівняння раціональних чисел:
Тренувальний модуль М_6.313 Додавання раціональних чисел:
Тренувальний модуль М_6.314 Віднімання раціональних чисел:
Інтегрований модуль з теми "3.1 Дії І ст. з раціональними числами. 6 клас " опублікований на сайті Online Test Pad. Посилання для нього можна знайти і на авторські сторінці публікацій загального доступу.
?? Увага !!! В коментарях можна залишати свої повідомлення, щодо тестових завдань, у яких можливо допущено помилку , не цілком зрозумілий зміст, виникають значні труднощі під час їх розв'язування. Для цього достатньо вказати номер тесту і номер завдання та описати проблему, яку виявлено у процесі розв'язування. Після перевірки запиту це питання обов'язково буде розглянуто і проблемне завдання публічно прокоментовано.
В мене виникли проблеми із 7 завданням М_6.311 додатні і від’ємні числа
ВідповістиВидалитиДоброго вечора!
ВидалитиПроблеми в даному завданні усунені. Дякую за участь.
Мені здається,що в 314 6 завдання є помилка,тому що там ви непоставили - у відповіді 1,2 перевірте і скажіть чи так там має бути чи у мене помилка
ВідповістиВидалитиДоброго вечора !
ВидалитиПеревірив дане завдання із вказаного модуля і проблем там не виявив. Вкажіть, будь-ласка, номер результату тесту, щоб я мав змогу подивитися у чому корінь проблеми.
Переглянув результати тестування з модуля 314. У завданні 6 допущені помилки. Треба бути уважні_шим(шою). Із самим завданням усе гаразд.
ВидалитиДопоможiть зробити 12 завдання Тренувальний модуль М_6.313 Додавання раціональних чисел
ВідповістиВидалитиТренувальний модуль М_6.313. Додавання раціональних чисел. Завдання 12.
ВидалитиЗнайди суму усіх цілих чисел , які більші за значення виразу -3,75 + (-4 2/3) але менші від числа оберненого до 0,18.
Доброго вечора !
Значення виразу:
$$-3,75+\left( -4\frac{2}{3} \right)=-8\frac{5}{12}.$$
Оскільки:
$$3,75+4\frac{2}{3}=3\frac{3}{4}+4\frac{2}{3}=7\frac{17}{12}=8\frac{5}{12}.$$
Зробимо перетворення над числом 0,18
$$0,18=\frac{18}{100}=\frac{9}{50}.$$
Знайдемо число обернене до даного
$$\frac{50}{9}=5\frac{5}{9}.$$
Сподіваюся , що процес знаходження цілих чисел, які знаходяться між даними, та обчислення їх суми, складнощів не викличе.
Доброго дня! Виникли проблеми із 314 9 завдання
ВідповістиВидалитиДоброго вечора!
ВидалитиДаруйте, що так пізно відповідаю...
В даному завданні допущена помилка в умові, яка на даний час відредагована. Якщо потрібно прокоментувати даний приклад, будь-ласка, повідомте про це додатково.
Допоможіть будь-ласка 10 завдання М_6.312. Порівняння раціональних чисел.
ВідповістиВидалитиТренувальний модуль М_6.312. Порівняння раціональних чисел. Завдання 10.
ВидалитиСкільки існує цілих значень для змінної х , які задовольняють умову :
$$ -15<\left| x \right|\le 13 ? $$
Доброго вечора !
Давайте поглянемо скільки є цілих чисел, що задовольняють дану умову. Цілих від’ємних цілих – 14, цілих додатних – 13, плюс нуль. Отже, 14 + 13+ 1 = 28 .
Допоможіть будь-ласка 11 завданняМ_6.312. Порівняння раціональних чисел.
ВідповістиВидалитиТренувальний модуль М_6.312. Порівняння раціональних чисел. Завдання 12.
ВидалитиСкільки існує цілих чисел, модуль яких менший від куба числа:
3\frac{1}{3}
Доброго вечора !
Знаходимо куб числа:
$${{\left( 3\frac{1}{3} \right)}^{3}}=\frac{1000}{27}=37\frac{1}{27}$$
Очевидно, що додатних цілих чисел є 37, від’ємних – 37 та число нуль. Залишилось все це додати...